بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتقاد شدید مظلومی از AFC

steghlal

پرویز مظلومی مربی باتجربه استقلال نارضایتی اش را از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه ریزی دیدارهای دورپایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرده است. دلیل ناراحتی او این است که بازیهای این مرحله تیمش و سایر تیمها به صورت همزمان برگزار نمی شود.
دیدار امروز دو تیم استقلال رده دوم و نسف قارشی تقریبا 90 دقیقه زودتر از بازی تیم رده سومی الرایان مقابل الجزیره، صدرنشین گروه برگزارمی شود.
قبل از برگزاری دیدار دور نهایی، الرایان همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و در صورتی که استقلال در بازی امشب مغلوب شود، تیم الرایان کاملا می تواند به صعود امیدوار باشد.
این درحالی است که معمولا در رقابتهای مراحل گروهی تمام تورنمنتها در سرتاسر دنیا و حتی هفته پایانی لیگ ها به صورت همزمان برگزار می شود و عدم رعایت این سیستم در دور پایانی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مظلومی را ناراضی نموده
مظلومی در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« من از اینکه بازی ما به صورت همزمان با بازی الرایان برگزار نمی شود ناراضی ام.از آنجایی که بازی ما زودتر تمام می شود، دیگر تیمها از نتیجه ای برای صعود به آن احتیاج دارند، مطلع خواهند شد.»
البته در سایر گروه ها هم همین شرایط حکمفرماست به عنوان مثال بازی دیروز پرسپولیس مقابل الشباب هم دو ساعت زودتر از دیگر دیدار این گروه بین الهلال و الغرافه برگزار شد
مظلومی در ادامه به این نکته اشاره کرد که گرچه یک تساوی برای صعود تیمش کافی است ولی استقلال برای برد مقابل نسف قارشی قرار خواهد گرفت:« ما می دانیم که تنها به یک امتیاز برای صعود نیاز داریم ولی نهایت تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار به کار خواهیم گرفت.ما برای تساوی بازی نخواهیم کرد چون اگر تیمی برای تساوی بازی کند خطرناک خواهد بود ومعمولا این بازیها با باخت به پایان می رسد البته حریف هم عزمش را برای کسب هر3 امتیاز این بازی جزم کرده.چون آنهادر خانه بازی می کنند و می خواهنددر بازی پایانی شان مقابل هوادارانشان به پیروزی برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com